Polityka prywatności oraz pliki cookies

Cześć,

nazywam się Patryk Dzierżawski. Jestem autorem i właścicielem bloga, który możesz znaleźć pod adresem: https://neuromarketing.com.pl

Jednocześnie jestem Administratorem Danych, które są pozostawiane przez Użytkowników bloga oraz gromadzone przez blog.

Nie prowadzę działalność gospodarczej.

Jeżeli chcesz się ze mną skontaktować możesz to zrobić za pomocą mojego adresu e-mail: patrykdzierzawski@gmail.com.

Poniżej przedstawiam informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies i innych technologii śledzących w związku z korzystaniem z bloga neuromarketing.com.pl.

Dane osobowe

W celu korzystania z bloga neuromarketing.com.pl możesz przekazać swoje dane osobowe za pomocą:

a) zamieszczonego na stronie formularza umożliwiającego zapisanie się do newslettera,

b) wysyłając wiadomości drogą elektroniczną za pomocą formularza kontaktowego

c) oraz zamieszczając komentarze pod wpisami zamieszczanymi na łamach wspomnianego bloga.

Administracją podanych danych zajmuję się ja, czyli Patryk Dzierżawski (dalej mogę również nazywać siebie Administratorem).

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne oraz niezbędne w celu wysyłki newslettera, napisania wiadomości e-mail za pomocą formularza kontaktowego lub zamieszczenia komentarza pod opublikowanym wpisem na blogu. W celu zapisania się do newslettera konieczne jest przetwarzanie Twoich danych osobowych (takich jak imię i adres mailowy). Celem przetwarzania tych danych jest wysyłka do Ciebie newslettera oraz przekazywanie informacji (w tym również informacji marketingowych i handlowych) dotyczących nowości, produktów, usług, ofert, nowych wpisów, wydarzeń i promocji związanych z aktywnością autora bloga neuromarketing.com.pl w Internecie, a w przypadku komentarzy przetwarzanie danych podanych przez Użytkownika oraz w treści komentarza, a także IP komentującego w celu zapobiegania spamowi.

Gwarantowana jest poufność wszystkich udostępnionych danych osobowych. Przekazane dane nie są udostępniane podmiotom trzecim. Wyjątkiem są zanonimizowane dane statystyczne, które mogą zostać przekazane klientom, kontrahentom lub partnerom (są to takie dane jak np. liczba Subskrybentów newslettera lub informacja o aktualnej liczbie aktywnych Użytkowników).

Wszystkie pozostawione dane osobowe gromadzone są przez Administratora z należytą starannością. W tym miejscu zostały podjęte wszelkie niezbędne czynności mające na celu ich [danych] ochronę przed dostępem do nich osób, które są do tego nieupoważnione. Wdrożono także wymagania przewidziane Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO, GDPR).

Na blogu neuromarketing.com.pl zastosowano niezbędne środki organizacyjne i techniczne zapewniające ochronę przetwarzania danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych, w tym w celu zabezpieczenia ich przed udostępnieniem osobom nieuprawnionym, przetwarzaniem z naruszeniem przepisów prawa, zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.

Zważywszy na powyższe na blogu wprowadzono certyfikat bezpieczeństwa SSL. Jest to narzędzie, którego celem jest szyfrowanie danych, które są przesyłane drogą elektroniczną na linii serwer a użytkownik, aby skutecznie uniemożliwić wszelkie podjęte próby przechwycenia poufnych danych. Certyfikaty SSL dodatkowo gwarantują wiarygodność stron internetowych przez które są chronione. Użytkownicy łączący się z daną stroną, która jest zabezpieczona certyfikatem SSL mają absolutną pewność, iż łączą się bezpiecznie z właściwym serwisem.

Podane dane osobowe są przechowywane przez Administratora w przypadku Subskrybentów zapisanych do newslettera przez okres świadczenia usługi rozsyłania newslettera lub do momentu cofnięcia zgody na przetwarzanie danych. W przypadku pozostawienia komentarzy pod wpisami na blogu dane osobowe przechowywane są do czasu zakończenia prowadzenia bloga, usunięcia wpisu z bloga lub do czasu usunięcia komentarza.

Każdy Użytkownik bloga ma prawo do:

– żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania,

– wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,

– przenoszenia danych, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody,

– wniesienia skargi do organu nadzorczego w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora.

Osoby będące osobami niepełnoletnimi lub mające ograniczoną zdolność do czynności prawnych mogą wprowadzać dane osobowe (oraz korzystać z bloga) wyłącznie wówczas, kiedy osiągnęły wiek, który umożliwia im samodzielne wyrażanie zgody na przetwarzanie ich danych osobowych.

W celu skorzystania z praw, o których mowa powyżej można wysłać wiadomość na adres e-mail: patrykdzierzawski@gmail.com.

Newsletter

Za pośrednictwem bloga istnieje możliwość zapisania się do newslettera, który zawiera informacje (w tym również informacje marketingowe i handlowe) dotyczące nowości, produktów, usług, ofert, nowych wpisów, wydarzeń i promocji związanych z aktywnością bloga neuromarketing.com.pl w Internecie. W celu przesyłania newslettera przetwarzane są podane dane osobowe w postaci imienia i adresu e-mail.

Podstawą przetwarzania danych osobowych jest wyrażenie zgody przez Użytkownika wyrażonej przez zaznaczenie stosownej treści checkboxa przy zapisywaniu się do newslettera. Wyrażoną zgodę zgodnie z prawem można w każdej chwili wycofać za pomocą wybrania opcji rezygnacji z otrzymywania newslettera. Dane przetwarzane są przez okres funkcjonowania newslettera. Wyjątkiem jest sytuacja, w której zostanie wysłana rezygnacja z dalszego otrzymywania newslettera. Wysłanie rezygnacji równoznaczne jest z usunięciem wcześniej podanych danych z bazy.

W celu zapewniania bezproblemowego usunięcia danych z newslettera w stopce każdego maila zawierającego newsletter umieszczono link umożliwiający rezygnację z dalszej subskrypcji. Dane podane w trakcie subskrypcji newslettera są przetwarzane przeze Administratora strony neuromarketing.com.pl.

Dane osobowe podane przez Subskrybentów newslettera gromadzone są także w celu sprzedaży towarów i usług związanych z fukcjonowaniem bloga neuromarketing.com.pl w Internecie.

Komentarze

Dodając komentarz na blogu wyrażasz zgodę na przekazanie Administratorowi danych osobowych w zakresie, w jakim zostaną tam umieszczone oraz w postaci treści komentarza. Dodatkowo, w systemie zostaje odnotowywany adres IP, z wykorzystaniem którego został dodany komentarz.

Wszystkie dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez cały okres funkcjonowania bloga. Usunięcie danych z bazy będzie miało miejsce, gdy zostanie podjęta decyzja o zamknięciu bloga lub usunięciu wpisu lub komentarza.

W tym przypadku podane dane są przetwarzane na podstawie zgody, która wynika z faktu dodania komentarza. Wspomniane dane przetwarzane są wyłącznie w celu opublikowania komentarza na łamach bloga. Część z tych danych (imię i nazwisko, zdjęcie profilowe) będą dostępne publicznie na blogu przy pozostawionym komentarzu.

E-mail

Wysyłając wiadomość do Administratora bloga neuromarkating.com.pl za pośrednictwem poczty elektronicznej przekazywany jest adres e-mail jako adres nadawcy wiadomości. Dodatkowo w treści wysłanej wiadomości można zawrzeć także inne dane osobowe. Podstawą przetwarzania danych osobowych w przypadku korespondencji elektronicznej jest zgoda wynikająca z faktu zainicjowania kontaktu. Wówczas wszystkie dane osobowe przekazywane w ramach kontaktu drogą elekroniczną przetwarzane są tylko i wyłącznie w celu obsługi danego zapytania. Treść powstałej w takim sposób korespondencji elektonicznej może podlegać archiwizacji.

Pliki cookies

Pliki cookies dzielą się na:

– cookies sesyjne (znane również jako: session cookies) przechowywane są na urządzeniu, z którego korzysta Użytkownik aż do chwili opuszczenia bloga, zamknięcia przeglądarki internetowej lub wylogowania się,

– cookies stałe (znane również jako: persistent cookies) przechowywane są na urządzeniu zwanym urządzeniem końcowym Użytkownika przez określony czas lub do momentu ich samodzielnego usunięcia przez Użytkownika,

– cookies podmiotów zewnętrznych (znane również jako: third parties cookies), są to cookies pochodzące od podmiotów trzecich, które pozwalają m.in. dostosować reklamy, treści i sposób ich wyświetlania do preferencji Użytkownika oraz ustalić skuteczność podjętych działań reklamowych (np. Facebook, Google, Instagram, Pinterest lub YouTube).

Użytkownik ma możliwość samodzielnego ustosunkowania się do wyrażanej przez siebie zgody na zapisywanie plików cookies w przeglądarce w ustawieniach przeglądarki internetowej, z której na co dzień korzysta.

Blog neuromarketing.com.pl wykorzystuje pliki cookies (znane jako ciasteczka). Pod tą nazwą rozumie się informacje tekstowe, które są przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika (np. komputerze, smartfonie czy innym urządzeniu umożliwiającym korzystanie z przeglądarki www). Pliki cookies mogą być odczytywane przez system teleinformatyczny bloga neuromarketing.com.pl.

Pliki cookies przechowywane są na urządzeniu końcowym Użytkownika, a następnie uzyskiwany jest dostęp do informacji w nich zawartych celem ułatwienia korzystania z bloga i analizowania zachowań Użytkowników w ramach bloga, w tym do:

– tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają z bloga, co umożliwia neuromarketing.com.pl ulepszanie ich struktury i zawartości;

– marketingowych (remarketing);

– określania profilu użytkownika w celu wyświetlania dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci google, kanału youtube, pinterest, facebook i instagram;

– zapewnienia prawidłowego działania bloga.

W czasie pierwszej wizyty na blogu wyświetlana jest informacja na temat korzystania przez stronę z plików cookies. Zaakceptowanie oraz zamknięcie wspomnianej informacji jest jednoznaczne z tym, iż została wyrażona zgoda na wykorzystywanie plików cookies zgodnie z postanowieniami niniejszej polityki prywatności. Wspomnianą i wyrażoną zgodę zawsze można wycofać. Aby to zrobić należy usunąć pliki cookies oraz zmienić ustawienia plików cookies w ustawieniach swojej przeglądarki. W takiej sytuacji warto mieć na uwadze fakt, iż wyłączenie plików cookies może wiązać się z trudnościami w poprawnym korzystaniu ze strony oraz prowadzić do podobnych problemów z korzystaniem z wielu innych stron internetowych, które również stosują „ciasteczka”.

Pliki cookies mogą zostać przez Użytkownika usunięte po ich zapisaniu za pomocą odpowiednich funkcji użytkowanej przeglądarki internetowej, programów służących do tego celu lub skorzystania z odpowiednich narzędzi dostępnych w ramach systemu operacyjnego, z którego na co dzień korzysta Użytkownik.

Administrator bloga neuromarketing.com.pl wykorzystuje „ciasteczka” własne w celu analizowania, badania i przeprowadzania audytu oglądalności strony www, a w szczególności do tworzenia anonimowych statystyk pomagających zrozumieć w jaki sposób Użytkownicy bloga korzystają̨ z niego, co również umożliwia ulepszanie jego struktury oraz zawartości.

Administrator bloga neuromarkting.com.pl wykorzystuje pliki cookies do śledzenia statystyk, takich jak między innymi liczba odwiedzających osób, rodzaj systemu operacyjnego Użytkownika i rodzaj przeglądarki www wykorzystywanej do przeglądania strony, czas spędzony na stronie, odwiedzone podstrony bloga itd.

Administrator bloga neuromarketing.com.pl w celu uzyskania powyższych informacji korzysta z narzędzia Google Analytics. Zbierane w tym zakresie dane są w pełni anonimowe przez co nie pozwalają na personalną identyfikację jakiegokolwiek Użytkownika. We wspomnianym celu wykorzystywane są pliki cookies firmy Google LLC, które dotyczą usługi Google Analytics.

Korzystanie z usług Google Analytics związane jest z zaimplementowaniem w kodzie bloga udostępnionego przez firmę Google kodu umożliwiającego śledzenie (tracking code). Wspomniany kod bazuje na plikach cookies, ale może również wykorzystywać inne technologie umożliwiające śledzenie.

Administrator bloga neuromarketing.com.pl korzysta z narzędzi marketingowych portalu Facebook.com w celu kierowania do Użytkownika spersonalizowanych reklam w tymże serwisie. Aby to było możliwe zaimplementowano w kodzie platformy Pixel Facebook.com, który zadaniem jest zapamiętywanie odwiedzin Użytkownika. Wspomniany Pixel wykorzystuje pliki cookies firmy Facebook.

Na stronie mogą zostać osadzane filmy wychodzące z serwisu YouTube. W czasie wyświetlania takiego filmu zostaje wyrażona zgoda na wykorzystywanie plików cookies firmy Google LLC dotyczących usługi YouTube.

Administrator bloga neuromarketing.com.pl daje możliwość korzystania z funkcji społecznościowych, takich jak udostępnianie treści zamieszczonych na blogu w serwisach społecznościowych oraz subskrypcji profilów społecznościowych bloga. Korzystanie z tych funkcji powiązane jest z wykorzystywaniem plików cookies administratorów danych serwisów społecznościowych takich jak Instagram, Facebook, Pinterest czy YouTube.

Serwer

Korzystanie z zasobów strony neuromarketing.com powiązane jest z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywany jest blog. Każde jednorazowe zapytanie skierowane do serwera zostaje zapisane w logach serwera. Logi serwera zawierają między innymi adres IP Użytkownika, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej oraz systemie operacyjnym, z jakiego korzysta dany Użytkownik. Logi serwera zostają zapisywane i przechowywane na serwerze. Dane zapisane w logach serwera nie są kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi z bloga neuromarketing.com i nie są wykorzystywane w celu identyfikacji Użytkownika. Logi serwera stanowią wyłącznie materiał pomocniczy, którego celem jest administrowanie bloga. Zawartość logów serwera nie jest ujawniana nikomu poza osobami upoważnionymi do administracji danego serwera.


Anonimowe dane eksploatacyjne (logi serwera) mogą być dostępne dla podmiotu udostępniającego usługę umożliwiającą generowanie statystyk pomocnych w administrowaniu serwisu neuromarketing.com (takimi danymi są np. dane pozyskiwane za pomocą usługi Google Analytics przez firmę Google).

Zmiana polityki prywatności

Administrator bloga neuromarketing.com.pl zastrzega sobie prawo do zmiany polityki prywatności, o ile będzie wymagać tego obowiązujące prawo, ulegną zmianie warunki technologiczne funkcjonowania sklepu lub zmiana będzie wprowadzać standard wyższy od minimum wymaganego prawem.